Celoodpružené horské bicykle Specialized
Upresniť výber produktov 3 Zrušit filtry
-
- M
- L
- XL
Efektívny a zábavný zjazdový bicykel Specialized Epic EVO vo svojej najnovšej a najúčinnejšej podobe.
-
- L
- XL
Úplne nový model Epic s karbónovým rámom, ktorý je ešte ľahší a efektívnejší ako predtým.
-
- M
- L
- XL
Nový Specialized Epic World Cup Expert prichádza s úplne novým dizajnom rámu a koncepciou zadného odpruženia. Rám je vybavený najnovšou elektronickou bezdrôtovou súpravou Sram GX
-
- L
- XL
Nový Specialized Epic World Cup prichádza s úplne novým dizajnom rámu a koncepciou zadného odpruženia. Rám je vybavený najnovšou elektronickou bezdrôtovou súpravou Sram X0 Eagle Transmission.
-
- XL
Specialized S-Works Epic Evo možno považovať za trailový bicykel z hľadiska zdvihu, ale jeho ľahkosť a pohodlie z neho robia aj ideálnu zbraň na dlhé maratóny. Variant EVO nie je vybavený inteligentným odpružením Brain, ale klasickým tlmičom Fox . Jedinečná súprava bezdrôtového elektronického radenia Sram XX1 AXS poskytuje bleskovú presnosť radenia.
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- −19 %
- S4
- S5
Celoodpružený horský bicykel Status je vybavený geometriou Mixed-Wheel Trail Geometry, ktorá umožňuje použitie 27,5" kolies vzadu a 29" kolies vpredu (mullet). Zadné odpruženie s osvedčeným systémom FSR a rámom so zdvihom 140 mm z odolnej ľahkej zliatiny M5, vidlicou FOX 36 so zdvihom 140 mm a štvorpiestikovými brzdami SRAM Code R.
-
- −35 %
- S3
- S4
Celoodpružený horský bicykel Stumpjumper EVO je skvelý všestranný bicykel, ktorý vás nesklame od ľahších plynulých trás až po technické drsné zjazdy s veľkými pádmi a skokmi. Vďaka účinnému prepruženiu a odpruženiu a ľahkému karbónovému rámu sa na bicykli dobre jazdí aj na dlhších trasách a s chuťou zdoláva kopce.
Ako vybrať celoodpružený bicykel
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.