Pánske celoodpružené horské bicykle
Upresniť výber produktov 3 Zrušit filtry
-
- Náš tip
- M
- L
Prémiový celoodpružený trailový bicykel, ľahký a tuhý karbónový rám s vidlicou RockShox Pike Select so zdvihom 140 mm a tlmičom RockShox Select Deluxe+ so 130. Teleskopická sedlovka, hydraulické kotúčové brzdy Shimano 6120 a radiaca súprava Shimano SLX s 1x12 prevodmi.
-
- M
- L
Nový Cannondale Scalpel je špičkový celoodpružený XC bicykel so 120 mm zdvihu a ľahkým karbónovým rámom s progresívnou geometriou.
-
- −10 %
- L (29")
- ML (29")
Celoodpružený horský bicykel Trek Slash 9.8 je ideálny stroj na náročné kamenisté úseky, singletracky alebo enduro preteky. Ľahký, odolný karbónový rám s progresívnou geometriou, ktorá poskytuje obratnosť a stabilitu. Odpruženie Rockshox a sada komponentov Shimano XT 1x12.
-
- −10 %
- L
Celoodpružený horský bicykel Trek Slash 9.8 GX je ideálny stroj na náročné kamenisté úseky, singletracky alebo enduro preteky. Ľahký, odolný karbónový rám s progresívnou geometriou, ktorá poskytuje obratnosť a stabilitu. Súprava odpruženia a komponentov Rockshox Sram GX Eagle 1x12.
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- L
Model Fuel EX 9.9 ponúka ľahký a agilný karbónový rám spolu s najlepším pohonom Shimano a vynikajúcim odpružením. Na tomto motocykli si užijete zábavu na akomkoľvek povrchu. Nájdete tu kvalitné vylepšenia, ako je povrchová úprava Kashima, rýchle karbónové kolesá, mimoriadne elegantná kombinácia riadidiel a predstavca a užitočný univerzálny nástroj v stĺpiku vidlice.
-
- M
- ML
- L
- XL
- ...
Špičkový model Fuel EX 9.9 XX1 AXS je výkonný trailový bicykel pre jazdcov, ktorí oceňujú to najlepšie v živote. Špičkový karbónový rám je vybavený najlepšími komponentmi od karbónových kolies až po 150 mm vidlicu FOX Factory s povrchovou úpravou Kashima a bezdrôtový pohon SRAM XX1.
Ako vybrať celoodpružený bicykel
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.