Cestné bicykle
- Rekreačné cestné bicykle
- Športové cestné bicykle
- Závodné cestné bicykle
- Cyklokrosové bicykle
- Triatlonové bicykle
Upresniť výber produktov 2 Zrušit filtry
-
- −20 %
- Náš tip
- 56
- 58
Jeden z najľahších gravel bicyklov na svete s výnimočným priestorom v karbónovom ráme FACT 10r pre širokú škálu pneumatík. Bicykel je vybavený bezdrôtovou elektronickou súpravou Sram Rival eTAP AXS.
-
- 56
- 61
Tento cyklokrosový špeciál nie je ďalší štrkový bicykel, ale ostrý pretekársky bicykel, ktorý je rýchly, ľahký a ovládateľný vďaka skúsenostiam z tratí Svetového pohára. Specialized Crux Comp je vybavený technológiou Rider-First Engineered, ktorá zaručuje rovnaké jazdné vlastnosti vo všetkých veľkostiach. V porovnaní s predchádzajúcou generáciou váži rám iba 900 g, čo z modelu Crux robí skutočný pretekársky bicykel.
-
- 54
- 56
Jeden z najľahších gravel bicyklov na svete s výnimočným priestorom v karbónovom ráme FACT 10r pre širokú škálu pneumatík. Bicykel je vybavený mechanickou sadou Sram Rival 1x12.
-
- 54
Tento cyklokrosový špeciál nie je ďalší štrkový bicykel, ale ostrý pretekársky bicykel, ktorý je rýchly, ľahký a ovládateľný vďaka skúsenostiam z tratí Svetového pohára. Specialized Crux Expert je vybavený technológiou Rider-First Engineered, ktorá zaručuje rovnaké jazdné vlastnosti vo všetkých veľkostiach. V porovnaní s predchádzajúcou generáciou váži rám iba 900 g, čo z modelu Crux robí skutočný pretekársky bicykel.
-
- 58
Jeden z najľahších gravel bicyklov na svete s výnimočným priestorom v karbónovom ráme FACT 10r pre širokú škálu pneumatík. Bicykel je vybavený mechanickou sadou Sram Rival 1x12.
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- −20 %
- 56
Jeden z najľahších gravel bicyklov na svete s výnimočným priestorom v karbónovom ráme FACT 10r pre širokú škálu pneumatík. Bicykel je vybavený bezdrôtovou elektronickou súpravou Sram Rival eTAP AXS.
Ako vybrať cestný bicykel
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.