Celoodpružené horské bicykle
Upresniť výber produktov 3 Zrušit filtry
-
- −19 %
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- −30 %
- XL
Pretekársky stroj Pivot Mach 4 SL XC je postavený na najľahšom a najtuhšom ráme Pivot, ktorý spolu s patentovaným odpružením DW-Link funguje perfektne v kopcoch, náročných zjazdoch a dokonca aj na malých nerovnostiach. Bicykel je vybavený špičkovou prevodovkou Shimano XTR M9100. O odpruženie sa stará elektronicky vyladený tlmič a vidlice Fox Factory Live so zdvihom 100 mm vzadu aj vpredu. Existujú aj ľahké a tuhé karbónové strely Reynolds rovnakej značky. Koleso spo
-
- MD
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- SM
- MD
- LG
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- MD
- LG
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur vo verzii TR (trail) je vďaka svojej nízkej hmotnosti, geometrii a zdvihu 115 mm vzadu a 120 mm vpredu ideálny na XC preteky na technických tratiach alebo na jazdu po ľahších trailoch.
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- LG
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- MD
- LG
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
Ako vybrať celoodpružený bicykel
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.