Celoodpružené horské bicykle
Upresniť výber produktov 2 Zrušit filtry
-
- Novinka
- LG
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur vo verzii TR (trail) je vďaka svojej nízkej hmotnosti, geometrii a zdvihu 115 mm vzadu a 120 mm vpredu ideálny na XC preteky na technických tratiach alebo na jazdu po ľahších trailoch.
-
- M
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur vo verzii TR (trail) je vďaka svojej nízkej hmotnosti, geometrii a zdvihu 115 mm vzadu a 120 mm vpredu ideálny na XC preteky na technických tratiach alebo na jazdu po ľahších trailoch.
-
- −19 %
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- −30 %
- XL
Pretekársky stroj Pivot Mach 4 SL XC je postavený na najľahšom a najtuhšom ráme Pivot, ktorý spolu s patentovaným odpružením DW-Link funguje perfektne v kopcoch, náročných zjazdoch a dokonca aj na malých nerovnostiach. Bicykel je vybavený špičkovou prevodovkou Shimano XTR M9100. O odpruženie sa stará elektronicky vyladený tlmič a vidlice Fox Factory Live so zdvihom 100 mm vzadu aj vpredu. Existujú aj ľahké a tuhé karbónové strely Reynolds rovnakej značky. Koleso spo
-
- −28 %
- M
Pretekársky stroj Pivot Mach 4 SL XC je postavený na najľahšom a najtuhšom ráme Pivot, ktorý spolu s patentovaným odpružením DW-Link funguje perfektne v kopcoch, náročných zjazdoch a dokonca aj na malých nerovnostiach. Bicykel je vybavený špičkovou sadou bezdrôtovej elektroniky Sram XX1 AXS vrátane teleskopickej bezdrôtovo ovládanej sedlovky Rock Shox . Odpruženie zabezpečuje tlmič a vidlica Fox Factory Live so zdvihom 100 mm vzadu a 120 mm vpredu. Ľahké a
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- MD
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- MD
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur vo verzii TR (trail) je vďaka svojej nízkej hmotnosti, geometrii a zdvihu 115 mm vzadu a 120 mm vpredu ideálny na XC preteky na technických tratiach alebo na jazdu po ľahších trailoch.
-
- SM
- MD
- LG
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- MD
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur vo verzii TR (trail) je vďaka svojej nízkej hmotnosti, geometrii a zdvihu 115 mm vzadu a 120 mm vpredu ideálny na XC preteky na technických tratiach alebo na jazdu po ľahších trailoch.
-
- MD
- LG
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur vo verzii TR (trail) je vďaka svojej nízkej hmotnosti, geometrii a zdvihu 115 mm vzadu a 120 mm vpredu ideálny na XC preteky na technických tratiach alebo na jazdu po ľahších trailoch.
-
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- LG
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- MD
- LG
- XL
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur s nízkou hmotnosťou, geometriou a 100 mm zdvihu vzadu a vpredu je ideálny na preteky XC / XCM na technických tratiach.
-
- MD
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur vo verzii TR (trail) je vďaka svojej nízkej hmotnosti, geometrii a zdvihu 115 mm vzadu a 120 mm vpredu ideálny na XC preteky na technických tratiach alebo na jazdu po ľahších trailoch.
-
- LG
Celoodpružený horský bicykel Santa Cruz Blur vo verzii TR (trail) je vďaka svojej nízkej hmotnosti, geometrii a zdvihu 115 mm vzadu a 120 mm vpredu ideálny na XC preteky na technických tratiach alebo na jazdu po ľahších trailoch.
Ako vybrať celoodpružený bicykel
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.